2010-11-22
 13:22:00

Julens förberedelser

Julkorten är nästan färdiga, det sista som ska göras är att sätta dit sigill och adresslappar.

Det blev betydligt fler än jag tänkte mig, men när jag väl lärt mig och började få till dem som jag ville, då kunde jag inte sluta. Vissa blev bättre än andra.
Men det viktigaste för mig var att få dem personliga.



Här hemma har vi inga porslinstomtar eller liknande, det är inredningsdetaljer (gardiner, dukar, kuddar, kökshandduk etc) som fått skapa julstämningen, och en gran så klart. Men när jag var
och handlade sist så sprang jag på tomtefar och tomtemor.

Jag föll handlöst för det söta lilla pepparkaksfatet, och därför fick dessa flytta in hos oss i jul.

Nej nu var det dags att putsa upp fönstren innan gardinerna ska upp



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: