2011-04-19
 19:12:00

Vilken hårfärg har du?

Idag hade jag egentligen planerat in ett besök hos frisören.
men jag tvingades skjuta upp den av flera orsaker.
Jag går alltid dit var 6:e vecka.
Hårfärgen håller sig fräsch fortfarande trots att jag numera bara tonar håret.
Men luggen börjar växa sig lång nu.
Längden behöver bara toppas.
Det känns fortfarande lite kort.
Men sedan förra gången bestämde vi att vi skulle tona håret igen.
Lägga i lite "slingor" för att fräscha upp det och få en mer vårkänsla i håret.
Den 28 är det uppskjutet till.
Jag längtar - för det är det bästa jag vet att gå till frisören.
Då känner jag mig riktigt tillfixad.

Tänk om jag alltid hade en frisör hemma hos mig som varje morgon kunde fixa mitt hår.

Här kommer 2 frågor till er läsare.
För visst vet jag att jag har en hel del läsare - men många av er vågar inte ge sig tillkänna - trist tycker jag

Vilken är er hårfärg just nu?
Hur ofta besöker ni frisören?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: