2011-06-20
 13:33:00

Primrose Bakery i London



När T och jag var i London hade jag bestämt mig för att besöka Primrose Bakery.
Tur var det för det var hur mysigt som helst.
Rena kontrasterna mot världen utanför och det kändes som att åka tillbaka i tiden.
Utsidan av Primrose Bakery var målad i gult.
Insidan kändes hämtad från 50-60 - talet.
Deras cupcakes var jättefina, de små var dock aningen torra, men de stora var ljuvlig goda.
T tog en citroncupcake och jag en med smak av hallon.
De två små var choklad och vanilj.
Men de hade ett stort utbud av flera olika smaker.
Så befinner ni er i London kan jag rekommendera ett besök där.
Vi besökte Primorose Bakery i Covent Garden, adressen dit är
42 Travisstock Street.
Inte alls svårt att hitta, bara att gå förbi Covent Garden Market mot Theatre Royal.


Alexics
PUBLICERAT: 2011-06-21, 13:15:58 | URL: http://alexics.blogg.se/

Åh gud vad gott!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: