2011-05-16
 17:32:00

Testar Cleansing milk från Make Up Store



Jag tycker ibland att det är svårt att hitta produkter som jag och min hy trivs med.
Men Cleansing milk från Make Up Store är precis så bra som jag trodde

Konsistensen är som en lätt ansiktskräm och den tar verkligen bort sminket.
Min hud känns helt underbar efteråt.
Den är lätt att tvätta bort och lämnar en behaglig känsla på huden.
Vissa rengöringsprodukter gör mig röd i ansiktet efteråt.
Denna gör inte det.

Någon särskild doft tycker jag inte att produkten har.

Den är verkligen värd sitt pris!
Att det är en pumpflaska är dessutom ett extra plus.
Den ger en lagom "portion" varje gång.

Jag är verkligen nöjd med den här produkten.
Jag tror defintivt att jag kommer köpa den fler gånger.


BeautyLifestyle
PUBLICERAT: 2011-05-19, 13:21:28 | URL: http://beautylifestyle.blogg.se/

Den låter bra, kanske skulle testa den. :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: