2005-09-03
 02:40:23

Baby baby

                                                                               Whisper like that


Igår sa världens underbaraste att han skulle komma och hälsa på mig nästa helg, komma och ta hand om mig nu när jag är så sjuk som.Men så kom vi ju på att det är bröllop nästa helg. så då blev det inget. Jag som verkligen ville att han skulle komma. Att han skulle pussa på mig. Det är så länge sedan nu...

Hur som helst, inget är riktigt bra med mig. Mitt knä är helt åt hell men jag har fått tid på idrottsmedicin så då ska det väl bli en lösning snart. Sedan är mina blodvärlden helt värdelösa. Och så är jag förkyld på det. Fast förkylningen kan ju ha att göra med mina blodvärden.. men men..

Jag har världens tristaste fredag! så är det bara. och nu skall jag läsa vidare i min bok.

CONNY; jag vill verkligen att du ska vara här, jag vill somna i din famn, jag vill känna din hand på min mage...
Det gör ont!!!



                                                                                                                                                 Sov gott
                                                                                                               [Du och jag är dom enda
                                                                                                                            som älskar varann]

                                                          Om svaret är kärleken - vad är då frågan?
                                                                                               ♥♥♥♥