2007-07-23
 19:02:40

Kom, gör vad du vill

Idag är en deppig jävla dag.. Jag vill så mycket.. men så mycket inom mig som inte vill..

Börjar jobba på onsdag eftermiddag.. hade tänkt att försöka sola imorgon hela dagen eftersom idag så sov jag bort hela dan.. men med min tur så regnar det väl imorgon...


Jag längtar efter saker som ingen kan ge mig

Engång var jag flickan som såg allt med mörka ögon, något gjorde att allt vände och jag ser saker på ett annat sätt.. men ärligt talat så är jag inte helt klar ännu med det mörka, för något inom mig saknar den sidan


Drömmar som är
så sköra

2007-07-21
 14:15:25

Workingclass Baby

Jobbar natt hela helgen, annars finns det inget särskilt att säga.

Har fått ett paket från ellos, fast de innehöll bara en massa sängkläder..fast fina är de:) Så på måndag/tisda kommer nog mitt andra paket med linnen och förhoppningsvis innan fredag kommer paketet från halens.. så jag får se om min supersnygga kavaj passar.

Det finns inget särskilt som händer i mitt liv, höjdpunkten är typ att jag bara jobbar i 2 veckor till och sedan är det semester, förhoppningsvis ska den spenderas med en viss person till stor del. Se hur han är och om vi skulle kunna funka ihop.. fast det tvivlar jag inte på... Nä om man ska äta lite frukost o borsta tänderna.


 


I hope you

Know

2007-07-06
 17:32:51

Inget hjärta är helt

Ska snart iväg och jobba, fast först förbi hos farmor. Ska handla lite mat till henne så hon klarar sig över helgen. Sedan till mormor så hon inte är så arg för att jag aldrig hälsar på, men jag hinner ju inte. Jag gör ju inget annat än att jobba så jag vet inte hur jag ska hinna vara överallt.

Hur som helst så funderar jag på att dra till barcelona i augusti. Bara njuta av lite semester och ta det lugnt.. Fan så härligt! Ska kolla lite billiga hotell och vandrarhem och sedan drar jag runt den 16 augusti. Någon som vill följa?;)

Saknar en viss person sjukt mycket. Han sa en gång att inget hjärta är helt. men att vi alla har olika anledningar till varför det är så. Och att det aldrig går att laga men det kan få en mindre plats i våra liv och det är så sjukt sant som det är sagt...


Nej nu kallar bilen på mig så vi hörs sen.

I sterion kommer jag spela Lasse Lindh.. Fullkomligt älskar hans musik, röst och texter!




Jag klarar mig
aldrig ensam
2007-07-02
 18:51:02

Keep holding on

Har varit trögt med bloggandet. Har varit hemma en månad och vad har jag gjort egentligen? Varit på dop, träffat lite folk och tjejerna. Sen har jag jobbat nonstop i snitt 6 dagar i veckan.. tror jag räknade ut en månadslön på 12.000 efter skatt ungefär. Då bör det tilläggas att jag jobbat ungefär bara halva månaden med..

Har jobbat sen midsommarafton och idag var min "lediga" dag.. börjar jobba halv 10 ikväll till 7 imorgonbitti.. Nätterna är skönare än dagarna iaf. Det enda positiva. Ska förbi farmor och fika och duscha innan jobbet kallar.

Saknar mycket och många, samtidigt som jag saknar mitt gamla liv här hemma som inte längre finns. Allt är bortblåst och det enda som finns av det vi hade är minnen. Alla lever sina egna liv och nu för tiden är det våra almenackor som styr våra liv. Mitt liv. Deras liv. JÄVLA SKIT LIV ATT BLI VUXEN. Nä om jag ska fixa lite musik och kläder innan jag ringer söt en snabbis innan jag åker iväg...

Klarade bara halva tentan med.. fysiologiomprov 15 augusit.. inget mer med det, precis vad jag väntade mig med.

By the way i lördas hade jag haft körkortet i två månader och min prövotid gick alltså ut..


Ha en trevlig kväll..kommer lite bilder senare när jag får tid att sitta vid en dator.. bara den här arbetsveckan tar slut så finns det faktiskt en del lediga dagar som ska spenderas framför datorn, i vattnet och under solen!




Hell yeah
i´m old and grey