2006-08-24
 22:08:37

.Just a stranger.

One more try

Tänk att för 4 år sedan blev jag kär i en främling, och han i mig. Problem som jag inte kan ta upp här orsakade att vi inte kunde fortsätta. Men tänk att under 4 år har vi aldrig kunnat glömma varandra, så vi tog tag i saken och redde ut allt.. Fan så jävla underbart livet kan bli i ett enda ögonblick.. Tänk att jag är hans FLICKVÄN. Gosh så jag saknar och känner för honom!

dagens låt: Rod Stewart - Sailing
dagens konsert: Minns inte när jag sist var på konsert
dagens kramar: Har inte fått någon kram idag
dagens godis: äter inte godis
dagens kyss: ingen kyss heller..
dagens puss då? Conny puss i telefonen innan vi la på

Vem är din bästa vän? Farmor?
Har du en pojkvän/flickvän? ja, tänk för att jag har det
Har du skickat detta till din "crush"? Nej
Skickade din "crush" : Neej..
Vem kysste du senast? Conny

Var shoppar du helst? Gina Tricot, MQ och H&M
Har du några tatueringar eller piercings, och i så fall hur många? Två tatueringar

Färg: Svart/Grå/Röd
Mat: Pad Thai
Killnamn: River eller Noel kanske
Tjejnamn: Tindra, Ängla och Nova
Ämne i skolan:
Ambulanslektionerna
Klädesplagg: Jeans
Sport: Fotboll och hockey. Men själv föredrar jag att ta långa promenader
Musik: Jag lyssar faktiskt på det mesta, beror på humöret
Fras/mening/uttyck: Tss
Raggningsreplik: Behövs inte

Snusat?
Snusar
Rökt?
Har feströkt men inte längre
Hoppat bungee jump? Nej
Brutit mot lagen? Har jag säkert gjort, men kommer inte på något just nu
Nakenbadat? Ja en gång
Varit kär?
Ja
Börjat gråta för att få som du vill?
Det har hänt

Tar du droger?
Aldrig
Vad använder du för schampoo? Apotekets ACO Shampoo
Vad är du mest rädd för?
Att förlora farmor och Conny
Vad lyssnar du på just nu? Lugna favoriter
Vilken bil skulle du vilja ha?
Chrysler 300c i svart
Vem fick du senast SMS ifrån?
Conny
Var vill du gifta dig?
Ute vid någon fin plats t.ex. havet
Hur många MSN-kontakter har du? inte många
Hur många av dem är online just nu? 6

Pizza eller choklad? Choklad!
Hur många skickar du detta till?
Ingen alls
Vem kommer skicka tillbaka det?
Ingen alls
Guld eller Silver?
Silver
Vilken film såg du sist på bio?
Det kommer jag faktiskt inte ihåg

Älskar du honom/henne? Om det handlar om Conny - så utan tvekan
Vad är det bästa med honom/henne? Att han älskar mig för den jag är och han är ärlig o omtänksam
När du är utan honom/henne vad saknar du mest? Hans skratt och närhet och när han kysser mig på pannan och sedan stryker undan min lugg för just i det ögonblicket säger hans ögon allt som behövs sägas
Det sötaste han/hon gör utan att personen tänker på det? Han ler för sig själv
Vad vill du med honom/henne? Jag vill allt med honom

Ida
[I want this to last]

Om svaret är kärleken - vad är då frågan?
♥♥♥♥