2011-08-29
 18:36:00

1001 cupcakes, kakor och andra förföriska frestelser

Jag älskar cupcakes.
Söta små bakelser som ibland ser finare ut än de smakar.
Men ack så söta!
Men eftersom jag nu går på en diet och hållit mig strikt till den i snart 18 dagar
och minskat 5 kilo så får jag avstå allt som heter cupcakes.

Men vem säger att jag inte kan äta med ögat?
Jag sprang på en bok i mataffären förra veckan som jag inte kunde motstå.



Boken är så fin som den är och kommer få ligga framme som den är,
inte in i någon bokhylla!



Bilderna är riktigt fina och inspirerande och jag tänker ändå baka cupcakes trots att jag själv inte ska äta,
för mjukglasscupcakes låter underbart gott.
Så vad passar inte bättre än att bjuda älskade T på dem


sophia
PUBLICERAT: 2011-10-02, 22:13:06

Jag gjorde mjukglasscupcakes idag!!! GOOOOOOOOOTTTTTTTTTTT!!:D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: