2011-08-24
 14:36:54

Prydnadskål på balkongen

Jag är kass på att blogga med rutin.
Ibland dagliga uppdateringar, ibland en paus.
Men jag gillar det.
Jag vill inte blogga för att jag måste.
Jag vill blogga när jag tycker det känns relevant.

Idag är en sådan dag.

I helgen började jag ordna på balkongen för hösten.
Köpte prydnadskål, en korg och lite annat pyssel
och så här fint blev det


Cafébordet ska upp på vinden, jag ska hänga ut en ljuslykta osv osv.
Bara en massa måsten när vi byter årstid.
Men jag tycker om det.
Känna förändringen och få ny motivation, ny inspiration.

Prydnadskålen var så fin så jag köpte två och ställde den andra på vardagsrumsbordet
i den finaste rosa krukan jag äger



Tanken var att jag skulle åka och träna nu, men nej då kommer jag på att skorna ligger i bilen....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: