2011-12-02
 12:21:12

18 kilo senare - I mitt livs form!

Ja, idag kostar jag på mig lite "egoboost"
Men jag förtjänar det.
Idag besökte jag Xtravaganza för att "skriva" in mig på LifeTime.
Alltså då jag ska fortsätta fokusera och behålla tänket och ställa in mig på att leva så här.
Alltid spännande med ny bok och ny cd-skiva för mental träning.



Förändingar som skett på 17 veckor:
Vikt: -18,3 kg (!!!!)
BMI 2 dec: 24,2 (-8 i BMI)
FETT %: Från 37,5% till 25% (-12,5)
FETTMASSA: Från 28,1kg till 15,3kg (-12,8)
Samt att jag har fått en hel del snygga muskler

Och nu är det dags att köra lite mer explosiv styrka så att det börjar synas lite snygga muskler!

Jag känner mig nöjdare än nöjdast och bara därför bjuder jag på en bild från vad vågen visade
så kan ni själva räkna ut vad jag vägde när jag började.
Ni må tro att det syns och känns helt underbart!
Jag har numera en helt ny garderob och jag mår riktigt bra.
Jag känner mig pigg, fräsch och betydligt mycket gladare än innan.



Funderar du på att börja på Xtravaganza så kan jag bara säga
GÖR DET!
För nu har Hantverksgatan fått en ny snygg tösabit:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: