2011-11-29
 15:53:00

Jularrangemang med rosor

Lite pyssel har jag hunnit med på Hantverksgatan också.
Efter lite inspiration från några jultidningar jag läst,
åkte jag till blomsterlandet och införskaffade lite material att arbeta med.
Helst av allt hade jag velat ha granris men man tager vad man haver och gör det bästa av det.



Rosen längst fram är något ljusare än de andra två,
dock inte så mycket ljusare som det verkar på bilden.
Har gömt lite oasis under alla grenar vilket gör att ljushållare kan stå upp,
Arrangemanget kommer stå sig hela julen,
för kan ni ana att rosorna är konserverade?
Med en livslängd på cirka 3 år.

Det här går ganska snabbt att fixa i ordning
än om det tog sin lilla tid att lägga grenarna så där exakt som jag vill ha det;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: