2011-11-29
 11:03:00

Togheter in London

I början av november åkte älskade T och jag till London.
Tillbaka till älskade London,
och jag kan inte säga annat än att det var magiskt.
Vi åkte fredag till måndag.
På lördagen var vi och såg Premier League.
Vilket var höjdpunkten.
Men bästa dagen var ändå söndagen,
inga måsten.
Utan vi vandrade runt i London utan något bestämt mål.
Upptäckte ställen vi aldrig skulle hittat till annars.
Gick 311 trappsteg för att njuta av den magnifika utsikten i The Monument.
Hamnade mitt i en polisjakt där en kille sprang runt med världens automatvapen,
jag fick panik och var säker på att London skulle bli min sista plats på jorden,
tills jag insåg att det var filminspelning av The Sweeney :)
Besökte mängde av fina små pubar och njöt av Londons bästa sidor.



Njöt av all fin julbelysning som de tänt.
Tittade i alla skyltföntser där de gjort i ordning inför julen.
Hittade en fin gran på Heathrow,
men finast var den utanför museet där de gjort i ordning en skridskobana,
och ställt upp en så otroligt fin julgran.
Tänk om jag fått ha den hemma i lägenheten (visserligen hade vi alla fått flytta ut för att kunna få plats med den:)


Tänk om vi hade lika mysiga pubar här i Sverige.
Det är något magiskt över London



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: