2011-10-04
 16:39:44

Dag 54 xtravaganza

Ja jag trodde nog inte själv på att jag skulle stå ut i 54 dagar på endast soppor.
Men vet ni?
Jag har gjort det!
Och om 1 vecka har jag tänkt att påbörja halvfartsprogrammet för att få bort de allra sista kilona.
Personligen har Xtravaganza passat mig perfekt,
med alla ledstjärnor och det som förvånat mig mest är hur bra jag har mått den här tiden.
Till och med T säger att jag varit mycket gladare.

Så nu kommer en lite sammanfattning av mina förändringar:

Midjemått:
-12 cm
Lårmått: -9 cm
Armmått: -3 cm (men betydligt större muskler jämfört mot tidigare:)
Höftmått: - 6 cm
Fettprocent: - 10%
Vikt: - 12,5 kg

Så det är bara att bestämma sig och vara jäkligt envis!
Och stirra dig inte blind på vågen utan använd måttbandet också,
vågen står still kanske måttbandet visar en positiv trend vilket sporrar de med.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: