2011-10-03
 11:30:14

Digster med gratis premiumkod

Jag är medlem i Buzzador och kom då med i en kampanj som gällde Digster.
Hade aldrig hört talas om Digster.
Digster är en gratistjänst där du kan ladda ned spellistor till Spotify, det finns även alltid länkar till iTunes så om du vill äga musiken kan du genom ett enkelt knapptryck köpa musiken.
Spellistorna finns i mängder av olika genrer.
De listor som är märkta med Live uppdateras en gång i veckan med ny musik.
Digster har musikredaktörer som jobbar med musik och de gör dessa spellistor
och på så sätt menar de att de ska finnas spellistor för alla personer.

Genom att bli premiummedlem får du dessutom tillgång till "gamla" Livelistor samt spellistor gjorda av kända artister t.ex Lady Gaga, Thomas Di Leva, Volbeat, Rihanna och The Hives.

Och eftersom jag buzzar denna kampanj så får ni av mig en gratis premiumkod, gå in på Digster och registrera er och skriv sedan in koden buzzador så har Du fri premium i 6 månader.

Själv tycker jag Digster är perfekt.
Om jag vill ha en spelllista till middagen, festen eller söndagsslappet letar jag bara upp en passande lista. Och som en bonus upptäcker jag även musik som jag aldrig hört eller som jag själv inte skulle lagt till i min musiklista då jag lätt hamnar i ett och samma spår.

Digster är sjukt bra enligt mig!
Om du efter att ha läst detta blogginlägg prövar Digster säg gärna till vad du tyckte om Digster!

Glöm ej att skriva in premiumkoden buzzador!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: