2011-09-19
 11:34:46

Idag är en skrytdag

Så idag ska jag klappa mig på axeln och berätta för varenda kotto som läser min blogg hur bra jag är!
Xtravaganza invägning i torsdags visade på minus tre kilo.
Totalt har jag nu gått ned 8,5 kg.
Det är fasiken inte illa.
Fettprocenten har stadigt kilat nedåt och där har det skett en minskning med 6%,
och då var fettprocenten inte så jäkla illa innan.

Ja, två veckor till så har jag snart nått mitt mål och jag kan gå över till att börja äta lite mat.

And by the way, midjemåttet har minskat med 10 cm!
Jag får numera på mig mina byxor sedan gymnasietiden.
40 dagarxtravaganza intensiv har definitivt gett resultat.



Dessutom sitter den här gröna toppen/klänningen från London helt perfekt på mig nu!
Jag känner mig riktgt bra!
Därför tar jag mig till gymmet nu för ett träningspass,
det är jag värd att unna mig nu!

Vad är du riktigt nöjd med idag?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: