2011-09-21
 14:07:02

Samsonite Aeris till ett superpris!

Idag har jag hunnit vara hos frisören, ett träningspass väntar ikväll
och slutligen ska jag packa min fina rosa samsonite väska.
Den här gången går resan hem mot älskade norrland.
1 veckas semester - skönt är bara förnamnet.

Igår gjorde vi världens kap!
T behövde en ny resväska - men snål T ville inte lägga så mycket pengar på en resväska.
Av en slump skulle väskaffären i stan stänga och hade 50% på ALLT i butiken,
dessvärre var det inte något som föll mig i smaken.
Men jag hittade en grön samsonite med TSA-lås till T.
Gubben i affären säger då att de egentligen inte ingår i utförsäljningen
och pekar på en skylt som jag inte sett.
Typiskt tänker jag men så säger han
"men visst jag kan tänka mig att sälja ut den för 50% till er om ni köper den nu!"
Jag slet upp pengarna och gick därifrån med en väska för 950:-
Egentliga priset? 1899:-
Där gjorde jag världens kap om jag får säga det.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: