2011-09-01
 16:20:28

The Period

Förra veckan köpte jag tamponger från Libresse.
Glatt överraskad blev jag över det nya utseendetförpackningen.
Dessutom fick jag med ett litet etui, med ett lika snyggt utseende, att förvara tamponer i.


bilder lånade från Libresse

Idag var det dags för en ny period av mensvärk, chokladsug och irritation (stackars älskade T).
Men gissa om jag blev ännu mer glatt överraskad när jag såg att
plasthöljet runt tampongen hade fått sig en snygg design även det.
Helt plötsligt så var jag tvungen att hälla ut alla tamponger för att se alla mönster.
Snyggt säger jag och det var en riktigt rolig nyhet (för mig i alla fall) och ett stort plus till Libresse!
Dessutom hade snöret fått sig en ljuslila nyans.
Äntligen har något så tråkigt som en tampong fått sig en uppiffning!


bilder lånade från Libresse

Vilken är din favoritdesign av tampongerna?


Häxan

Ja gillar den med stadssilluetten bäst. Riktigt stilig! =)

Du har inte prövat tamponger utan snöre? Om det är något att ha? Ska funka att sporta osv. med.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: