2011-09-07
 09:43:55

Träning och dag 28

Dag 28xtravaganza intensiv,
känns bra fortfarande,
har ibland en känsla av blodtrycksfall men som aldrig kommer.
Kanske slarvar jag med att dricka ibland?

Igår tränade vi rygg, bröst och axlar.
Har fått ett perfekt träningsprogram för det.
Ska bara ta mig till sjukgymnasten också så att jag kan börja träna ben igen.
Jäkla knä jag har.
Förbränningsträningen går sådär,
något jag måste bli bättre på.
Nu jobbar jag två kvällar på rad så jag missar mötet imorgon och därmed även möjligheten att väga mig,
vilket faktiskt inte gör mig något.
Jag har bestämt mig för att när jag väger mig nästa gång ska jag överträffa mig själv!
Jag har bestämt mig för vad vågen ska visa.

Idag kör jag egen träning med pilatesboll här hemma,
det blir bra de med.

Dagens vikt visar en viktnedgång på -7,5 kg.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: