2011-09-07
 20:30:00

Prövat e.l.f produkter


Nail Polish - Smoky Brown - Färgen gillade jag verkligen och kommer användas flitigt i höst.
Lättapplicerat med en bra pensel. Blir inga penseldrag. Torkar riktigt snabbt.
Men som ni kan se på pekfingret vill nageln lysa igenom så för att få det riktigt täckande måla 3 lager.
På bilden har jag målat två lager.
♥♥♥♥ av fem möjliga


Wet Gloss Lash and Brow Clear Mascara Crystal - Först var jag skeptisk men efter att ha applicerat den på ögonfransarna upptäckte jag hur grym den var. Inte lika bra som en mascara men tillräckligt bra för att ge mer markerade ögonfransar vid en naturlig look. Lättapplicerad med en mascaraborste. Blir inte kletig. Däremot kan fransarna klibba ihop om du inte arbetar igenom hela ögonfransarna. Bilden längst till höger är innan jag applicerade mascaran och stora bilden efteråt - skillnad va?
Har inte provat ögonbrynspenseln ännu så det är bara en betygsättning av ögonfransborsten
♥♥♥♥ av fem möjliga


Flawless Finish Foundation Porcelain - Krämig konsistens som är lättapplicerad. Blev inte alls glansig i mitt ansikte som jag läst att andra tycker. Kanske beror det på hudtyp? Täcker bra. Men en sak som är otroligt störande är doften, först trodde jag att makeup penseln var boven, men efter lite luktande spårade jag den till foundationen. Men som tur var så luktade jag inte så under dagen, var tvungen att fråga älskade T om han kände  någon konstig doft;) För priset absolut värt att prova men jag kommer nog hålla mig till min gamla vanliga.
♥♥ av fem möjliga


High Definition Powder HD Powder - Sjukt snygg förpackning, genomskinligt silikonpuder vilket gör att det passar alla. Pudret ska skapa den perfekta finishen. e.l.f beskriver produkten såhär "The high definition loose powder creates a “soft focus” effect to the skin. Masks fine lines and imperfections for a radiant complexion. The incredibly soft and invisible powder is great for on-screen and everyday wear". Men jag vet inte vad jag ska tycka om den, huden blir sjukt len. Till och med T la märke till att kinden kändes nypolerad;) Men jag upplevde när jag applicerat den att precis varenda litet fjun i ansiktet blev markerat och det är de sista jag vill. Jag vill verkligen inte se ut som håriga damen. Nja, jag vet inte om den kommer bli så välanvänd. Och inte förekommer jag i någon HD kamera särskilt ofta... Jag har svårt att tro att jag kommer hitta tillfällen då jag kan använda denna produkt. Så tyvärr blir min recenssion väldigt luddig.
♥ av fem möjliga


Complexion Perfection - Grymt bra att jämna ut hudtonen med och täcka rödhet med. Pudret är i 4 nyanser (rosa, blått, grönt och gult) och antingen blandar du alla nyanser och applicerar eller använder en nyans i taget eller blanda två o.s.v Jag blandar alla färger samtidigt och applicerar i ansiktet, mörka ringar under ögonen dämpas, rödheten vid näsvingarna försvinner och jag är imponerad varje gång. Är varken glittrig eller skimmrande vilket är ett plus. Asken är snyggt designad med en stor spegel i.
♥♥♥♥♥ av 5 möjliga



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: