2012-04-26
 11:19:22

Fashion against AIDS



Det var inte mycket som intresserade mig ur kollektionen för Fashion against AIDS,
däremot föll de söta plåstrena mig i smaken.
Är det något jag hatar så är det tråkiga hudtonade plåster.
T hade sin systerdotter på besök för ett tag sedan,
och jag gjorde mig illa på fingret och skulle sätta på ett plåster.
En nyfiken systerdotter följde mig med blicken och ville se vad vi hade för plåster.
Besvikelsen över det orange/hudtonade plåstret lös i ögonen,
med snabba steg gick hon till T och deklarerade att han skulle köpa
rosa hello kitty plåster till mig.
Kanske kan dessa plåster falla en treåring i smaken med,
för jag föredrar dem före hello kitty;)

Dessutom tyckte jag strandhandduken var sjukt jäkla snygg!
Till ett överkomligt pris!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: