2012-02-27
 10:37:14

Alla dessa räkningar



Så fort pengarna landat på mitt konto öppnade jag dörren och lät den största delen få komma ut i frihet igen.
Jag tyckte så synd om pengarna,
att de skulle tvingas sitta inlåsta på ett konto och inte få känna friheten.

Ja tänk om det var sanningen,
nu handlade det istället om det tråkigaste som finns varje månad,
räkningshögen som ska betalas.
Jag trodde aldrig det skulle ta slut,
men nu är det betalt och visst blev jag några tusen fattigare,
men jag ska inte klaga.
Men vars kommer alla dessa räkningar ifrån;)

Den största delen av räkningarna gick till något underbart,
något som sker i maj.
Och jag återkommer i ett annat blogginlägg vad det handlar om.

Hade du mycket räkningar denna månad?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: