2005-04-26
 08:07:26

Äckligt morgontrött

God morgon!

Jag vill nog påstå att jag hatar ordet god morgon ialla fall precis när jag vaknat, ordet låter alldeles för glatt. Men solen skiner och allt känns rätt så bra, så jag får nog ta en kaffe och piggna på lite  så jag inte ser ut som ett åskmoln. Men gosh vad jag hatar att kliva upp på morgonen, och de närmsta timmarna efteråt. Ge mig KAFFE nu!

Nationella provet i engelska idag känns som om det inte alls kommer gå bra. Men sånt är livet ibland, man kan inte vara duktig jämt;)

Igår vann jag på oddset, 100 kroner, inte mycket men alltid något:) Nä nu ska jag fixa fram min kopp kaffe så jag blir en liten prinsessa så här på morgonen, och så får jag inte glömma, måste köpa snus också, annars kan jag inte leva idag.

 

Önska mig lycka till idag

[Ses sen ikväll]

Om svaret är kärleken - vad är då frågan?

♥♥♥♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: