2006-11-22
 20:44:14

My beloved grandma

Har varit hos farmor idag.. My dearest. Hon börjar bli så dement. Det är tragiskt att se. Men iaf så handlade jag o städade åt henne. Och nu ikväll har jag fixat hennes julklapp. En premenation på hänt extra. Det blir perfekt för hon är rätt nyfiken på kändisarna:) Probely the best! Fast det spelar ingen roll vad jag skulle ge. Hon blir glad för vad som helst - bara det är från mig. Hon är mitt allt här i livet.

Väntar på min lön så jag får hämta mitt h&m paket och att det andra paketet ska komma därifrån med. Snart snart snart blir jag hetast. Fast det är jag väl redan?;)

I helgen blir det ännu mer jobb.. Men först arbetsförmedlingen på fredag. Han ringde och ändrade tid, så jag hoppas vi kan komma fram till en lösning så jag slipper gå ut på någon arbetspraktik.

Men men, nu ska jag fortsätta se "Bonde söker fru" - Marcus är utan tvekan min favorit och om han tackar nej till Magda, så finns alltid jag här.. Fast det tillåter nog inte Conny;)

Puss puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: