2006-11-16
 15:02:49

Would I lie?

Satt här vid datorn och var lite småtrött och så tänkte jag att det är väl på tiden att man spanar in den där pojken som alla pratar om, ni vet, han som skrattar när hans pappa plingar som micron. Och gosh vad jag skrattade och blev pigg. Jag har aldrig hört en bebis skratta så gott. :) Det bör ni se på aftonbladet..

För övrig så tidigare idag knackade det å knackade.. nästan så jag blev rädd för jag kunde ju inte lokalisera knackningarna. Men så tittar jag ut på altanen och där sitter en liten fågel och äter av min pappas träskor så jag var ju tvungen att gå ut med mer fågelfrö så de inte svälter ihjäl.. Och under hela tiden tänkte jag på fåglarna, jag bara väntade på att de skulle anfalla.. Haha.. nä men seriöst man vet ju aldrig när de blir så galna att de börjar äta av träskor:)

Idag sov jag alldeles för länge, men hey, har man jobbat 6 dagar på sträck så är det väl på tiden att man tar igen sömnen någon gång. Och så jobbar jag i helgen igen.. Men helger är bra för det ger pengar..

Nä, nu ska jag hämta lite post så vi hörs senare idag.. Jag tror faktiskt jag har kommit igång lite med bloggandet:) sen måste jag ju dessutom visa er vad jag handlade på ikea i förra veckan. Till min blivande studentlägenhet. För jag har väl berättat att jag ska plugga till sjuksköterska efter jul? Frågan är bara vars!

See you later



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: