2007-04-24
 15:49:33

Food and Protein;)

Idag kände jag mig sjukt snygg. Kanske sitter kvar sen conny var här;) Tog mina svarta bootcut byxor, ett svart långt linne som gick över rumpan och sedan min rosa billabong hoodie. Pricken över i blev när jag tog på mig min svara kavaj. Kan bara inte släppa tanken på att luvtröja + kavaj passar så jävla snyggt ihop!

Annars en dag med en massa enzymer, proteiner, fetter, appendix, hepar, ilium, jejenum och duodenum. För dig som undrar, helt enkelt matspjälkningssystemet;)

Nä, nu ska jag plugga så jag kan ta en paus när veckans match spelas. Derby mellan Bajen - AIK! 2-1 Till AIK är mitt tips, kom ihåg det;)


Förresten fick mitt schema för sommaren med, en massa nattpass vilket känns underbart då jag älskar att jobba natt!

See you later! Puss puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: