2007-04-26
 12:57:56

Jag ska inte tala om det

när jag kommer hem....

Idag blev det en grå klänning med ett svart linne under, sotsvarta leggings, svarta skor, min snygga nitarmbandsklocka, och mina älskade dolcegabban solglasögon som jag fick av min älskling.Tänkte mig ett liv, en framtid utan honom i natt och jag vet ärligt inte om det skulle funka.

Hur som helst så känner jag mig snyggast idag, älskar min nya cappoucino (?) hårfärg. Tåget går om en timme så jag tänkte gå ner mot station, ska nämligen in på vero moda, såg att de hade en sjukt snygg ballongklänning i skyltfönstret..

Läs föregående inlägg med. väntar med spänning på tips på tuffa namn till den söta krabaten! Annars får det bli bosco men det kommer förkortas Bozz... Bosco kommer från tredje skiftet och han är jävligt snygg och tuff. Passande! Eller har ni några andra tips?!

Ha en bra helg

Stockholm Here I Come!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: