2007-04-19
 21:30:50

Utan luft och mening

Känner paniken börja komma krypande, visst tentan är inte fören om cirka en månad, men det är så sjukt mycket man ska kunna. Och allt hänger på denna kurs.. nä inte allt, men man vill ju klara den. nä fy, nu får jag allt rycka upp mig och lära mig allt om kroppens anatomi och fysiologi - för hey jag ska ju bli sjuksköterska:)

Vilket grått och trist väder det var idag, har ju vänt mig vid solen och grader som ligger runt 20 eller mer. har ju dessutom hunnit skaffa mig lite solbränna, så man inte är allt för blek nu när alla underbara vår och sommarkläder plockats fram, och det är ju så mycket man vill köpa nu när man börjar kunna klä sig lite tunnare. har ni hittat något snyggt i affärerna? och en annan sak, någon som vet modet på naglarna i vår/sommar?


Ha en bra kväll





You and me
- forever



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: