2007-04-20
 15:56:48

Who is right or wrong?

Då sitter jag här och funderar över när min beställning från ellos tänkte komma. Har köpt en klänning i koboltblå, kan dock inte bestämma mig för om den är ful eller snygg. Skorna jag beställde var slutsålda, vet inte om de var värt att köpa dem eller om jag kanske ska köpa röd/vita seglarskor. Vad tycker ni?

Har kommit in lite på mode nu känner jag, men det är bara för att det finns så mycket fint att köpa nu och så har jag kärat ned mig i klänningar - jag som egentligen avskyr klänningar, vad har hänt med mig?!

Imorgon kommer älskade C hit, tänkte lyxa till det med marinerad kyckling i ugn och potatisgratäng.
Vad har du för planer för helgen?:)

Nä, nu ropar dammsugaren på mig, han är sugen på att jaga lite dammråttor;)




image11


Militärtygskor → Ellos.se
Röd/vita tygskor → Ellos.se
Koboltfärgad klänning → Ellos.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: