2007-08-17
 15:22:51

Fysiologi omtenta

Måste bara tillägga något jag kom på precis efter förra inlägget. För några månader så skrev jag ett inlägg som hette If anyone matters och allt som står i det inlägget stämmer till 100% på Mr. Lindqvist;) just soyou know darling.


I onsdags gjorde jag omtentan i fysiologi men jag kan omöjligt säga hur det gick vilket retar mig. Jag är säker på att jag klarade respiration, cirkulation och njurarna MEN hur det gick med matspjälkningen vet jag inte. Jag kan ha klarat den, men då är det precis på gränsen och skulle jag klara den så kommer jag känna mig sjukt jäkla lycklig. Förra gången visste jag att när jag öppnar brevet så kommer det stå underkänt men den här gången kommer jag vara så sjukt nervös när jag öppnar brevet så jag skulle behöva någon som håller mig i handen...

Hörs sen, H&M kallar på mig;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: