2007-08-24
 10:48:10

Och så en till

Ja ja jag vet, jag är besatt av listor ibland...

Vem ringde du till senast?

Älsk hem
Vem ringde till dig senast?
Älsk

Vad står det i ditt 5:e mottagna SMS?
Vilken snygging!! Jag är världens lyckligaste man som får en plats i ditt hjärta..Du är otroligt vacker och jag skulle vilja pussas med dej nu...

Vad står det i ditt 4:e skickade SMS?
Du, jag och något blått..Kanske vitt och även lite grönt

Vem skickade ditt 10:e mottagna SMS?
Älsk

Hur många bilder har du på din mobil?
9

Vad föreställer bild nr 5?
Zigge
Hur mycket pengar har du kvar på mobilen?
0,10 öre

Vad har du för kontakter som börjar på bokstaven M?
Magnus
Magnus Gbg
Magnus Köping
Malin
Malin
Marcus
Maria
Michael
Michael mobile
Michelle
Micke
Mio
Morbror
Morgan
Mormor
Moster
Moster hem
Vad har du för kontakter som börjar på bokstaven S?
Sandra hem
Sandra J
Sandra U
Sara
Star Linn
Storebror
Söta Martin
Hur många sms har du skickat?
3160 stycken
Hur många sms har du mottagna?
3450 stycken



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: