2007-08-24
 10:39:13

Telefonboken

17. Dennis En gammal barndomskamrat
40. Kinky Gustav Ett fyllehångel på yran för måånga år sedan
37. Sebastian  f.d klasskompis.
36. John jävligt snygg kille från sundsvall
48. Malin Har varit chaufför till henne
35. Johanna f.d klasskompis på gymnasiet
24. Jan En gammal flört
66. Olof Bytte nummer på krogen?
72. Sötaste Han mitt hjärta slår för
54. Michelle Har bott ihop med daltösen
21. Erik Sandras lillebror


F: Har du pussat nummer 72?
S: Många underbara gånger

F: Vilket är ditt bästa minne med nummer 36?
S: Enda gången jag träffat honom måste det bli; på deltaträffen i alkoholens dimmor, snygg som satan var han

F: När ska du träffa nummer 48?
S: Aldrig mer? kanske när jag är fyllechaufför igen..

F: Är nummer 54 söt?
S: Yes she is, hon var grymt snygg vad jag kan minnas... men mycket kan hända på över ett år

F: Vad var ditt första intryck av nummer 35?

S: Att hon var tråkig och "plugghäst" men ack så jag bedrog mig, hon var så sjukt jäkla rolig

F: Hur träffade du nummer 17?
S: Vi bodde i samma by och på den vägen var det.

F: Gillar du nummer 21?
S: Yes i do, like a brother.

F: Har du träffat nummer 40 den senaste månaden?
SHaha, nä, det är många år sedan jag träffade han 

F: När såg du nummer 72 senast?
S: För exakt 6 dagar sedan

F: Har du varit i nummer 66 hus?
S: Nej, för jag har bara träffat honom på krogen.

F: När är nästa gång du ska träffa nummer 24?
S: Förmodligen - aldrig


F: Är du nära vän med nummer 37?
S: Nära och nära? släkt och gamla goda vänner iaf.

F: Har du gått på bio med nummer 40?
S: Nej

F: Skulle du kunna gå ut med nummer 72?
S: Absolut, jag vill att hela världen ska veta att det är han jag vill ha

F: Vad pratar du och nummer 54 oftast om?
S: Om allt som två tjejer pratar om;)

F: Känner du nummer 48?
S: Känner och känner? jag vet mer än jag borde om henne i alla fall.

F: Skulle du kunna ge nummer 21 en kram?
S: Det gör vi varje gång vi ses, he miss me:P

F: Hur är vänskapen mellan nummer 36 & 54?
S: Ingen vänskap alls skulle jag tro. Sist flyttade 54 hem till Dalarna och 36 bor i Sundsvall


F: Hur länge har du känt nummer 35?
S: Sedan 2003

F: Har nummer 17 ett förhållande?
S: Inte vad jag vet

F: Har du velat slå nummer 40 i ansiktet?
S: Nä faktiskt inte, men hans tjej hade nog velat göra det?

F: Hur träffade du nummer 35?
S: Vi gick i samma klass på gymnasiet i Sthlm



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: