2007-02-16
 23:43:58

Goodnight

Istället för att skriva något intressant väljer jag att svara på sånna här kompisboksfrågor igen.. som jag aldrig verkar tröttna på!..imorgon ska jag seriöst satsa på bloggningen..Så håll till godo och läs det här till dess

10 favoriter:
Färg:
Svart
Mat: Kött
Band: Kan nog aldrig få nog av Winnerbäck
Film: Det var en svår fråga men jag älskar Sweet November
Bok: Ingen särskild
Sport: Fotboll
Årstid: Sommaren
Veckodag: Lördagar
Glassmak: Choklad alla gånger
Tid på dygnet: Kvällen och natten

9 för tillfället:
Humör:
Kär
Smak: Vin
Kläder: Svarta mysbyxor och Man. United tröja
Bakgrund: tv?
Nagellack: Precis fixat en nagelförlängning med fransk manikyr
Tid: 23.25
Omgivning: Mitt lägenhet..sitter i soffan med tända ljus på bordet
Irritationsobjekt: Ja...

8 första: (första alltså...inte nu)

Bästa vän: Emma
Screen name: Lovedreams
Husdjur: Snutte, min älskade katt som bestämde sig för att efter 9 år försvinna
Piercing: Hål i öronen vid 15 är det närmaste jag kommit om det räknas.
Förälskelse: Rickard
Musik: Spice girls
Bil: Har aldrig ägt någon ännu
Kyss: Första riktiga kyssen var med Niklas

7 senaste:
Cigarett:
oj.. kan det ha varit på student skivan.. annars blev det en cigarr på studenten
Mat: En pizza med skinka och köttfärssås.. som jag egentligen inte skulle ätit
Dryck: 7up och vin från bulgarien
Biltur: När jag var hos Conny för två helger sedan
Kyss: Två helger sedan
Spelad låt: Mika - Grace Kelly
TV-program: Så ska det låta

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: Nej
Brutit mot lagen: Ja;)
Blivit arresterad: Ja...haha, nu efteråt är det faktiskt ganska roligt
Badat naken: Yes sir
Varit med på TV: Nja.. är inte säker men jag tror
Kysst någon du inte känner: Ja, och det kan vara spännande:P

5 nej tack:
Kläder: Oh, det är mycket jag inte skulle sätta på mig :)
Mat: Lever och fisk
Musik: Britney, madonna och så vidare
Dryck: Cider
Personlighetsdrag: Nonchalans eller hur det stavas

4 saker:
Du gjorde igår kväll: Tittade på insider
Du kan höra just nu: Surret från datorn och mika - grace kelly
Du inte kan leva utan: Conny, Farmor och Pappa
Du gör när du har tråkigt: Tittar på något ointressant på tv

3 personer:
Du kan berätta allt för: Sandra
Du tycker om: många, men framförallt Conny, farmor och pappa
Du inte gillar: Det finns några.. men inga nämda namn..

2 val:
Kaffe eller te: Enkelt; Kaffe
Vår eller höst: Våren skulle jag vilja välja, men eftersom min allergi kommer då blir det tyvärr hösten

1 önskan: Att Conny ska knacka på dörren NU!... en orealistisk önskan...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: