2007-02-09
 21:00:15

Hon viskar till dig

Idag har varit en dag med mycket information... Hade redovisning idag 40 minuter om Dorothea Orem.. Inte det lättaste att göra ett seminarium om.. men det gick vägen. Fick tentan som ska vara klar till nästa fredag... Var ut och åt med tjejerna i basgruppen. Och jag gillar dem grymt mycket trots att vi har så skilda bakgrunder. De har saker jag drömmer om och jag har saker de önskar de kunde gjort.. Kanske därför vi kompliterar varandra så bra? Sedan en kort info om lidandet..

På vägen hem stannade jag på lindex och handlade lite onödiga saker, men de var bra saker till stor del. Fast jag köpte ett par trosor som jag inte fattade hur man använde.. bara därför var jag tvungen att ha dem så jag kunde se hur de funkade:) Förhoppningsvis blir de snygga så jag kan visa Conny;)

Var till frisören för att fixa håret sedan förra gången, eftersom det var en katastrof - jag bad om en snelugg men fick en spikrak lugg.. Denna gång bad jag åter om en snelugg men istället ser min lugg ut som ett jack.. kan någon jävel förklara  för mig hur man kan klippa en snelugg på så olika sätt?

Har börjat med hemtentan lite, men jag behöver C:s hjälp för att förstå engelskan... han har migrän, och därför blev det inte något mer.. hade egentligen viljat åka till honom o vara där hela veckan.. men icke, iaf inte i helgen tror jag? Vi får se vad det blir av de... Jag saknar honom iaf så det gör ont...ont ont ont.. kan detta räknas till lidande? hopp och trygghet?

Alla dessa tre ord ingår i min hemtenta.. konstigt att jag refererar till dem:P

Styrketränade igår, så jag är stel i hela kroppen idag.. gosh så hårt pass det var...

Jag ska bli 10 kg lättare! så är det bra.. puss puss puss

I can't live
If living is without you



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: