2007-03-05
 18:50:57

Just a stranger

Så känner jag mig, det känns som om allt går åt hell. I helgen var jag på kåren och det var väl helt okej, dock längtar jag mest efter sandra och sthlm just nu. Jag längtar efter att hon ska ge mig ny kraft att orka fortsätta plugga.

Har inte sett conny på 1månad, en hel jävla månad och jag skulle vilja ringa varje kväll för att höra hans röst och andetag, men jag har bestämt att jag inte ska vara allt för efterhängsen så det blir bara ibland.. kanske det som är problemet? Och det blir minst två veckor till innan jag får se honom, mitt hjärta - han som gör mig så skör men samtidigt så underbar.

Annars finns det inte så mkt att säga mer än att skolan tar upp all min tid och därför är det torrt på bloggsidan men så har jag haft stora problem att ta mig in med.. de gånger då jag varit bloggsugen. Men nu ska det väl vara fixat. Hur som helt så återkommer jag med mer ointressanta uppdateringar om mitt liv och kärlek.

Saknar honom... Och nästa söndag fyller jag 20 år:)

I don't wanna run away



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: