2007-05-24
 12:37:41

Citrondoft

Helt meningslös dag i skolan, var obligatorisk redovisning i människans åldrande. Ja ni kommer väl ihåg att jag läser till sjuksköterska? I min grupp var vi 9 personer, och allt som allt så tog våra redovisningar sammanlagt en timma. Så jag klev upp klockan sju imorse för att gå hemifrån strax innan 9 och en timma senare var jag hemma. Dessa dagar förstår jag mig inte på?

På vägen hem köpte jag en sjukt snygg klänning från Lindex. Lägger ut bild senare när jag fixat fram kort på den:)

Annars kände jag att det var dax att dammsuga o skura min lägenhet, så nu luktar det citron i hela min lägenhet.
Jag avskyr att städa, men när jag väl sätter igång blir jag pedantisk allt ska vara städat och fint. Ingen halvdan städning. Så jag är nog en blandning av pedant och ostädad:P

Älskar lukten efter att det är nyskurat, det känns så fräscht! Någon annan som håller med?

Allingsås i helgen?;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: