2007-05-28
 15:15:13

Jag är oskuld..eller nja egentligen inte

Nä jag är verkligen inte mycket för att vilja kommentera artiklar med stora rubriker som skriker ut "Linda Rosing förstorar brösten IGEN" osv.. Men idag fick jag syn på en artikel om Jordan (hmm, hur många vet vem hon är egentligen?) och den handlade om hennes kommande operationer och henns present till Peter Andre.. Fan grabben var ju rätt snygg när jag var liten.. Men nu, vad har hänt med honom? Hur som helst.. Jordan ska efter sin tredje graviditet förminska brösten (än så länge låter det bra) men göra dem plastigare så bröstvårtorna sticker upp..och förstöra läpparna... För det första, vem fan vill ha bröst som ser plastiga och opererade ut? Är det snyggt?

Och så kom det värsta jag hört... Hennes present till Peter Andre är att operera om sig i fittan (förlåt för mitt grova ord) så att hon blir oskuld igen... hmmm? hur har hon tänkt, ska peter bli överlycklig över att få knulla henne som oskuld och efter fem minuter inse att fan hon är ju inte oskuld för nu vaknade bebisen...

ÄRLIGT TALAT VAD ÄR MENINGEN MED ATT GÖRA SIG OSKULD IGEN? HAHA, jag tror x skulle dö om jag ringde till honom och berättade att älskling, jag har en present till dig, jag ska operera mig så jag blir oskuld.. bra va?... haha, nä jag kommer aldrig förstå



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: