2007-05-30
 13:27:30

SNUS är livet

Inte helt, men en stor del av mitt liv. Har nu hållit upp i en månad om inte lite mer tror jag... och så imorse på väg till skolan tänkte jag; fan asså jag kan inte skriva tentan utan snus.. och jag köpte en dosa och så fort den hamnade under läppen insåg jag hur mycket snus älskar mig och hur mycket jag älskar snus... kärleken är besvarad:P Jag tror inte snus varit så gott som det var idag!


För övrigt imorse när jag skulle sätta på en skiva för att slappna av lite.. gissa vilken låt det blev... Silverchair - Anthem for the year 2000... Tänk att man kan glömma bort sådana goa bitar:P Jag tror jag fått några göteborsord som satt sig på näthinnan:P tur jag åker hem snart så norrländskan kommer tillbaka!



Gött att tentan
är klar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: