2007-05-18
 16:59:20

Vattenmelon och annat

Idag har jag hunnit med en hel del trots att jag sov till klockan 13 (!!!) tänk så mkt jag hade hunnit om jag inte sovit så länge. Idag när jag skulle iväg o köpa en gurka fick jag syn på alldeles färska meloner, så jäkla gott det är. Connys mamma och jag brukade äta det på sommaren:) saknar den tiden.. Så jag köpte mig en vattenmelon på två kilo, lär jag väl klara mig med över helgen?:)
Hur som helst allt som jag inte hunnit med ännu är att plugga men det kommer snart. Nedan följer mina sysslor för dagen:) 


[x] Handla lite grönsaker + snus
[x] Spana efter doppresent
[x] Städa och dammsuga
[x] Slänga all reklam i tidningsinsamlingen
[x] Avkalka kaffebryggaren
[x] Färga håret
[x] Spana efter kläder i H&M + Beställning
[x] Plugga

Ja jag vet jag har inte pluggat ännu men det blir det nu:P Jag kan alla latinska namn!



Jag ska bli
sjuksköterska



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: