2007-09-01
 10:38:28

Allmänna Lördagmorgon

Idag väntar jag mest på att älsk ska ringa, så jag vet om jag får träffa honom eller inte, men jag måste snart ha honom nära annars går jag under.. han har allt den mannen.

Om inte så blir det en härlig utekväll med Lisa, vilket också hade varit riktigt roligt, men vi får se. Det ordnar sig snart. Bara älsk vaknar och inte känner sig bakfull.. vilket jag inte trodde på när han sa det;)

Ska se en massa fotboll idag också, United spelar idag:)


Annars ska jag till Life, ja ni vet hälsobutiken.. De har en del godbitar som jag gillar där.

Och målet för idag blir minst 7000 steg, för till nästa fredag ska jag ha gått ned cirka ett kilo hade jag tänkt, håll tummarna för mig;)

Nä nu ska jag ut på min promenadrunda



Miss you Sunshine



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: