2007-09-18
 23:01:42

Ingenting är sig likt

Var hos älskling tills i morse, han skjutsade mitt till stationen och sedan dog mitt hjärta. Ja det dog, för varje gång jag lämnar honom känns det som om hela jag blir tom. Sjukt tom blir jag. Han ger mig den ork som jag behöver, han ger mig en livsgnista helt enkelt.

Han shoppat alldeles för mycket idag egentligen, men hey what ever I am a girl! Var in på lindex och köpte en klänning och en skjorta, måste dock byta skjortan imorgon och sedan spana efter en svart klänning - jag behöver en helt svart klänning. Sedan hem och skulle plugga men så ringde Anne och frågade om vi skulle Torp - hell no att jag tackar nej till ett sådant grymt erbjudande. Anne i sig är grymt rolig att umgås med bara det gjorde det till ett topp erbjudande.

Och nu sitter jag här i min ensamhet och dricker vin, saknar min älskling mer än någonsin. Han har tänt ett ljus i mitt hjärta, gett mig ett hopp om att den sanna kärleken faktiskt finns, att han som är min drömprins faktiskt existerar där ute, för jag har ju trotsallt funnit honom efter år av misslyckande och djupa ärr i mitt hjärta men för en gångs skull så vågar jag faktiskt falla handlöst från första början, för jag är säker på att han finns där och fångar upp mig. Han ger mig allt jag drömt om.

Ska strax sova men först ringa älskling och se om han är hemma och säga god natt, jag vet, jag är angelägen, alldeles för angelägen, men han är min kärlek och jag måste höra hans röst!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: