2007-09-24
 13:51:59

När jag är uttråkad..

Inledande:
01. Ditt namn: Ida
02. Din ålder: 20
03. Födelsedag: 11 Mars
04. Syskon: Nej
05. Hårfärg: Cendre - tror jag? Har färgat alldeles för mycket
06. Ögonfärg: Blå (Blågröna enligt Älsk)
07. Skostorlek: 36

Grejer:
01. Var shoppar du helst? H&M tråkigt nog, blir en del på carlings och gina med.
02. Har du några tatueringar eller piercings? 2 tatueringar på ryggen och hål i öronen
03. Hur många skor har du? Oj, 30-40 stycken.. tragiskt nog använder jag typ 2-3 stycken
04. Hur många par byxor har du? - Alldeles för få
05. Har du några smycken som kostat över 1000 spänn? Faktiskt så har jag det:P

Favoriter:
01. Färg? Svart
02. Mat? hmm..bra fråga
03. Killnamn? Thomas;)
04. Tjejnamn ? Never gonna tell, Då kanske någon använder det till sina barn?...:P
05. Ämne i skolan ? Svenska - I kicked ass - och ambulanssjukvård
06. Klädesplagg? Slapparkläder eller jeans
07. Sport? - Fotboll... och Hockey får vara med på ett hörn
08. Musik? Det mesta
09. Fras/mening/uttryck/? Tss
10. Raggningsreplik? Jag har han jag vill ha så jag har glömt alla raggningsrepliker:P

Har du någonsin:
01. Snusat? Yes
02. Rökt? Ja
03. Hoppat bungee jump ? Never
04. Brutit mot lagen? Allvarligt o allvarligt var det inte precis.. men Ja
05. Fått dig själv att kräkas? Stoppat fingarna i halsen? Ja.
06. Nakenbadat?  Det har hänt:P
07. Varit kär? Jag är det just nu:P
08. Börjat gråta för att få som du vill? Gör inte alla tjejer det?:P
Extra:
01. Tar du droger?  Nej
02. Vad använder du för shampoo? Olika, men jag gillar något schampoo som heter Biolance eller något sådant för färgat hår och Kanebo..
03. Vad är du mest rädd för? Att bli dödad på diverse sätt
04. Vad lyssnar du på just nu? Plain White T's - Hey there Delilah
05. Vilken bil skulle du vilja ha? Oj många.. men en chrysler 300c skulle inte vara fel
06. Vem fick du senast sms av? Älskling
07. Var vill du gifta dig? Vet inte än, någon underbar plats iaf
08. Hur många msn-kontakter har du? Vet inte..är sällan ute på msn numera
09. Hur många av dem är online nu? - Vet inte... är inte online själv

Slutfrågor:
01. Pizza eller choklad? - Choklad i think
02. Tränar du? Varierar
03. Hur ofta? Så ofta jag orkar:P
04. Guld eller silver? Silver och guld.. kan inte välja
05. Vilken film såg du senast på bio? det är år och dar sedan jag var på bio..lär nog ha varit se upp för dårarna
06. Vad vill du helst av allt ha just nu? Älskling ska vara här och att AIK tar 3 poäng ikväll



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: