2010-03-23
 15:15:18

Är det dags att återuppta bloggandet?

Kanske är det äntligen dags att börja igen.
Nu när jag ändå är arbetslös och inte har något annat för mig på dagarna.
T säger att det kan vara ett roligt tidsfördriv.

Idag kom dessutom älskade Herpes på besök.
Människor jag träffar undrar om jag botoxat läpparna.
Jag ler för mig själv en stund och ska precis säga nej, det är bara herpes
när jag inser att "fan, nu har det kommit upp en till, fast på andra sidan läppen".
Herpes älskar mig lika mycket som jag hatar herr Herpes.
Herr herpes hade bara inte räknat med att idag fanns all medicin hemma,
alla salvor och plåster som finns mot herpes,
idag ska jag ge dig en match som du inte kan vinna!

Annars är jag sugen på att påskpynta och pyssla
Ja jag ger mig ut i bloggvärlden och ser vad jag hittar för pyssel,
har fyllt min cultdesign ljusstake med marsipanägg, måste fylla på med några till.

Annars kan jag tipsa om tastelines enklaste tips.
Köpt hem några kinderägg, strössel, silverkulor eller annat fint som du kan äta, 
 fixa lite glasyr, sådant som du använder när du byggerpepparkakshus.
 Bara att börja dekorer, ställ kallt en stund innan du äter upp dem eller
helt enkelt dekorerar huset med choklad.



Måste dessutom ge mig ut och leta efter dessa vackra påsktulpaner
Ja, gud det är mycket som jag hinner med nu när jag bara har hemmet att ta hand om
tänk om jag skulle få betalt för allt jag gör;)


Varför slutade vi leka med
varandra?


TESCHO - Webbdesign och mycket mer
PUBLICERAT: 2010-03-23, 18:46:50 | URL: http://tescho.se

Tack själv för de värmande orden!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: