2010-03-24
 16:22:16

Det är mycket trevligare att vara två

Träningen är avklarad imorse. Disken är fixad. Nu är det bara att påskpynta lite.
Och nej, jag brukar inte påskpynta särskilt mycket, det blir
några höns och tuppar som kommer fram.
Då jag är allerigsk plockar jag fram mina videkvistar i plast.
Snygga, och de ser äkta ut.

Med några marsipanägg i den snygga cultdesignskålen så fixade jag lite påsk.
Bara att hoppas att T kan låte bli att äta upp det;)

Nu blir det att invänta att T. ska sluta jobba så vi kanske kan fixa lite mat ihop.


Sockenvägens Söta
PUBLICERAT: 2010-03-25, 11:41:08 | URL: http://lurans.blogg.se/

Så härlig cultstake!!! Gillar din fina våg med, själv har jag enkaffekvarn efter gammelmormor :-)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: