2010-03-30
 10:46:00

Påskplaner

Idag är den stora frågan, boka tåg, inte boka tåg, boka tåg.. hmm, ja så går mina tankar. 
Vill åka hem över påsk, men samtidigt så är T långledig.
Fast påsken hemma i norrland går inte av för hackor. Vem bryr sig
om att uteserveringarna öppnas, värmen och blommorna kommer,
när jag kan sitta på sjön och pimpla, njuta av den sista skoterturen för året,
känna värmen mot kinderna, grilla korv och bara njuta.

Boka tåg, stanna kvar, boka tåg, stanna kvar.

Annars väntar jag på att T ska ringa så jag kan åka och hämta honom,
han har varit hemma i två dagar nu pga nackbesvär.
Idag var det dags att besöka sjukgymnasten.
Kanske blir det bättre. 
Han har inte det bästa jobbet och dessvärre går det inte att gå till jobbet med smärtor
i nacken. Det är inte lätt att vara bilmekaniker.

Jag passade på att dra ut alla kuddarna i soffan ur själva fodralen för att puffa till dem.
Det borde jag göra oftare för nu är soffan som ny!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: