2010-11-22
 11:36:55

Adventsljusstake

Från början var det tänkt att jag skulle varit ledig i hela 8 dagar, men det var för bra för att vara sant,
men lite långledig blev jag ändå. Till helgen jobbar jag så därför måste
jag fixa allt inför första advent i veckan.

I lördags fixade jag adventsljusstaken

Ganska så nöjd blev jag, men det tog sin tid innan jag fick till den, inte för mycket och inte för lite av det goda. Kanelstängerna gjorde definitivt det lilla extra. Kanel doftar jul!


Det är detaljerna som gör det och T var mäkta imponerad. I år blir det bara T och jag på julafton, vi åker hem i mellandagarna så därför gäller det att fixa julstämningen här hemma. Gäller bara att
inte glömma att blåsa ut ljusen då det är riktig mossa i botten på träljusstaken.

Nä nu är det dags att sätta lite fart och fixa med tvätten och allt annat.
Hur ser din adventsljusstake ut?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: