2010-11-30
 09:23:39

Before the day's gone

Godmorgon! Nu sitter jag med kaffemuggen och försöker vakna till liv.
Som sagt har jag fått urinvägsinfektion. Denna känns betydligt bättre.
Men antibiotika kuren fortsätter i två och en halv dag till.

Dagens plan är att ta mig till guldfynd nu när de öppnar.
Såg så fina örhängen igår och tänkte att de blir perfekt att T köper dem i julklapp.
Men nej, det tyckte han var tråkigt för då visste jag vad det var;)
Sen hem och mysa i värmen och soffan tills jag börjar jobba 13.30.
Men det tar emot att gå ut idag.
-10 och det är nog rekord för året.

Ja jag erkänner jag längtar efter denna värme

Det var en härligt varm dag och vattnet alldeles perfekt hemma i norrland.
Vi låg i vattnet i säkert en timme.
Men nu hägrar julen och sommaren får trots kylan vänta ett tag till, för
nog är det bra härligt ändå att vi har så olika årstider.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: