2010-11-25
 15:12:01

Born to run

Inte blev det någon ledighet igår, jobbet ringde och behövde någon som jobbade natten till idag.
Perfekt att jag då bestämde mig för att vakna klockan 05:00 igår morse.
Planerna för gårdagen blev alltså inte av då det gällde att få lite mer sömn i kroppen så
jag kunde hålla mig vaken i natt.
Natten gick bra och jag kände mig konstigt nog inte trött.

Men som tur var ordnade jobbet så jag fick ledigt imorgon fredag istället,
Det kändes behövligt måste jag säga.
peppar peppar ta i trä att alla håller sig friska imorgon!

Idag myser jag bara i soffan och försöker bli mig själv igen. Julstöket får jag ta tag i imorgon. Fast jag tänkte be T hjälpa mig att röja lite ikväll i köket, inte mer än rätt tycker jag;)
Och jag vet att världens bästa T inte är helt omöjlig att övertala.


Bruce Springsteen får hålla mig sällskap idag då jag lyssnar igenom hans nysläppta greatest hits platta.
Bruce har väl aldrig varit en favorit, men därmed inte sagt att hans låtar är dåliga, för det finns
något visst över dem. Helt okej än så länge.


Idag saknar jag lurvtuffsen Zigge



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: