2010-11-23
 07:02:00

Change your thoughts and you change...

Jag har alltid hatat kalendrar, har aldrig förstått mig på dem. Men så förra året fick jag upp ögonen för
en sida där grunden för almanackan fanns med olika designmotiv.
Men det var jag som bestämde utformningen.
Jag gav den en chans och nu är jag fast.
Hur har jag planerat mitt liv innan?! Har jag haft allt i huvudet, eller har jag missat hälften av allt
jag planerat innan?

Hur som helst började årets almanacka ta slut så det var dagd att beställa en ny. Årets
designmotiv föll mig inte i smaken, men årets nyhet var att jag kunde lägga in foton på framsidan.
Frestad var jag men jag körde återigen på förra årets motiv.
Stilrena och enkla och designade av ISA design, vilket jag gillar skarpt.

Planeringen går vidare.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: