2010-11-23
 11:22:57

Julkorten

Har fått dit sigillet nu på korten, men det blev inte så bra som jag tänkt mig.
Eftersom det är ett kort som viks ihop så höll inte sigillet ihop det tillräckligt utan
några fula tejpbitar var tvungna att sättas dit så det håller i postsorteringen.
Frågan är om sigillet tål postens hårda tag?
Det visar sig, bara korten kommer fram någorlunda hela är jag nöjd.

Här fortsätter snön att falla och jag måste ta tag i städningen på allvar, imorgon
jobbar jag, ledig torsdag och sedan jobb hela helgen.
Nu brinner det i knutarna mina kära.



Tanken är att jag ska hinna med att baka minttoppar, brysselkex och schackrutor.
Borde jag hinna eftersom det är en lättsam deg.
lussebullarna får bli på torsdag.

Vad gör du idag?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: