2011-04-26
 19:45:00

Glassiga dagar


Igår innan jag skulle iväg och jobba cyklade vi till affären för att handla.
Väl där hittade vi fler nyheter.
I hyllan bland drickor stod en ny ramlösa med smak av vattenmelon.
Jag älskar vattenmelon så den följe med hem och visst det var inte särskilt mycket vattenmelonsmak.
Men den smakade bra.
I frysdisken hittade vi nya glassar från GB, så jag slog till på en ny
Cornetto Enigma med smak av Choklad och Kola.
Den var en riktig favorit. Farligt god.
Glassen åt vi på en parkbänk intill sjön som ligger här i närheten innan vi cyklade hem igen.
En perfekt kväll i min mening.

Jag sa att dieten har börjat va? för jag tror fasiken jag gått upp 2 kilo i helgen som jag ätit;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: